dilluns, 4 d’octubre del 2010

Pastís "FABIOLA"

INGREDIENTS

-1 paquet de galetes
-1/2 terrina de magarina
-Una cullerada de sucre
-1 ou
-2 cullerades de coco ratllat
-Virutes de xocolata
-Una tasa de cafè amb llet

ESTRIS NECESSARIS

-1 forquilla
-1ganivet de punta rodona
-1 batedora per montar la cara

PREPARACIÓ

*Agafem un bol i hi mesclem la margarina 100g, 2 cullerades de coco, 1 gran cullerada de sucre i un d'ou.
*Comencem a muntar les galetae amb la mescla i fem una torre.
*Montem la clara a punt de neu i l'escampem per sobre del pastis
*Posem birutes de xocolata per decorar-la.

1 comentari:

  1. Bon dia nois i noies!

    Sóc la Vanessa Arias, professora de l'IES de Viladecavalls.
    He entrat al vostre blog i m'ha agradat molt, així que aprofito aquest missatge per felicitar-vos per la feina feita i animar-vos a que continueu així!

    Estic fent un curs de cuina i amb aquest blog podré ampliar el meu llibret de receptes! El proper dia els hi donaré l'adreça als meus companys perquè s'ho puguin mirar també!

    Per cert, quina recepta em recomaneu? El pastís de Fabiola fa molt bona pinta, a més a mi m'agrada molt el dolç! Què dieu, penseu que podré fer-ho???

    Fins aviat!!!

    MOLTS ÀNIMS!!!!

    ResponElimina